perjantai 9. toukokuuta 2014

Muita juttuja

Terve!

Ponku istuskelee keittiössä ja katsoo minua silmiin.
 Voi nuita ihania nappi silmiä!Kohta Ponku lähtee takapihalle hupsuilemaan minun kanssa en tiedä vielä mitä teen Ponkun kanssa siellä.Varmaan opetan jotain pientä tai tehdään kotiagilityä.Olen myös miettinyt jos aloittasi sen kanssa jossain agility ryhmässä,mutta niitä ryhmiä on niiiin vähän.Totta kai saa ehdottaa jos joku teitää agility ryhmän Rovaniemen seudulla.
Ponku on  pysynyt koko ajan ihan terveenä.(lukuun ottamatta silmän rähmimistä välillä).Toivotaan että  pysyy terveenä.=)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Tätä ei tartte lukea tätä jos ei kiinnosta.
Tämä liittyy  ratsastukseen.)

Olen aloittanut ratsastuksen Hevospiha Hepussa.Ratsastan yhden kaverini kanssa siellä.Olen aloittanut ihan alkeissa,koska on päässyt vähän unohtumaan ratsastus jutut,kun Ponku on tullut meille.(en väitä että siitä olisi haitaa.Päin vastoin=))
Nyt olen aloittanut jo puomien ylittämisen ja pian varmaan pieniä esteitäkin on pian luvassa.Ainakin toivottavasti.Tänään menen jo 5 tai 6 kertaa sinne.Arvelen että puomeja on luvassa.Ja se on kivaa!!!
Noh,ei tässä muuta.


Ponku ja Kirjoittajansa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kirjoittaa aina asiallisen kommentin!
Kiitokset sinulle :)