torstai 22. toukokuuta 2014

Minä itse

Terve taas!=)

Koitan nyt kirjuutella jotain,mutta
 varsinaista aihetta en nyt keksi.


Elikkäs olen 11v tyttö lapista.En kerro tarkkaa sijaintiani kenellekkään tuntemattomalle.Olen luonteeltani aika rauhallinen ja ystävällinen.Mutta saatan joskus pimahtaa ihan pikkiriikkisestä asiasta....mutta niitä tapahtuu tooosi harvoin.=)Ystäviä minulla on aika paljonkin. Ja hyvä niin.
Harrastuksena minulla on ratsastus.Ratsastus on aiwan mahtavaa.Suosittelen lämpimästi kaikille.Koulussa on kaikki ok.Ja todari on myös ihan okei!;)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Omistan koiran  eli Ponkun.Ponku ei ole perheen yhteinen vaan minun.Toki äiti ja isä auttavat tuon hupsuttajan kanssa!=)En omista hevosta tai ponia vaikka kuinka haluaisin.Mutta onneksi saan käydä ratsastamassa Hevospiha Hepussa.Olen haaveillut jos minkäkin näköisestä eläimestä.Koska olen yksinkertaisesti eläin rakas<3.Litanijaan on kuulunut possut,marsut,kanit,alpakat,laamat,vuohet,lampaat,lehmät ja undulaatit,mutta ne ovat jääneet pois listaltani,kun sain Ponkun.=)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


noh,ei kai tässä muuta!

-Ponku ja kirjurinsa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kirjoittaa aina asiallisen kommentin!
Kiitokset sinulle :)