torstai 4. syyskuuta 2014

Kuulostelua

Terve!

Ponku on toipunut täysi allergiastaan ja toivottavasti tätä ei tule enää ikinä! Ponkulla on kaikki hyvin ei tarvitse huolestua.(= Ponkua aletaan nyt tereenaamaan vähän, ei liika rasitusta heti. Ajateltiin hakuilua Ponkulle. Että minä menen piiloon ja kutsun sitä ja sitten päästettäsiin irti ja joku ottaan aikaa, että kuikas kauan tuolla vauhtipöksyllä menee.=) Ei tietenkään kaupungissa mutta mummolassa olisi kiva kokeilla,kun siellä on paaljon tilaa temmeltää!

Toki tässä olen mietiskellyt tokokurssille menoa mutta siitä ei ole vielä tullut mitään,kun kurssien ikäraja on ohjaajalla12v.....ja minä olen 11 vuotta joten eipäs voida osallistua vielä. Ensivuonna sitten.(olen myös miettinyt agilityä, mutta toko tuntuu paremmalta vaihtoehdolta)

 Ponkulle olen yrittänyt opettaa paikka ja tänne sanaa ja ihan hyvin se menee jo.  Jotain pientä on tapahtunut tässä muutamassa  viikossa.=) Juurikaan mitään muuta ei olla sitten tehty juuri tuon allergian takia. Annetaan Ponkun kunnolla parantua.


Mutta  ajatelin kysäistä teiltä miten te olette saaneet koiranne lihomaan kun tuntuu ettei tuota saa mitenkään lihomaan? Ollaan kokeiltu koiran lihapullia ja koiranlihapötkyjä mutta mihinkään suuntaan paino ei ole lähtenyt.....

Ponku&kirjoittaja-


2 kommenttia:

  1. Hubertin naudanlihapullat on Rölli über herkkua :) Ja tieten kaikki ihmisten liharuat jotka ei oo maustettuja. Rölli on sitten alkanut pullistua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia tiedoista!
      Jospas saataisiin pyöristymään Ponkukin niin olisi mahtava juttu.=)

      Poista

Muistathan kirjoittaa aina asiallisen kommentin!
Kiitokset sinulle :)