torstai 3. heinäkuuta 2014

keppareiden juttuja

Hei!


Tässä Tytti  kertoo tallimme arjesta ;D :

Tallissamme on aika rauhallista varsinkin tällä hetkellä. Oma varsani Bilpo on osoittautunut varsin leppoisaksi nuorukaiseksi! Varsojen koulutus on omalta osuudeltani on juuri päättynyt- onneksi. Omistajamme ( tämän blogin kirjoittaja) on ottanut askelen eteenpäin ja kertonut minulle, että Bilpo ja Tähti jäävät minun viimeisiksi varsoiksi. Olen hoivannut varsojani kuulemma varsin mallikelpoisesti. Yhteensä minullahan on viisi varsaa. Kolme tammaa ja kaksi oria. Tällä hetkellä hirnun Bilpolle jotain.

Kuvassa Bilpo, Tähti sekä minä tarhassa.=)

















Tallin muut hevoset sekä ponit voivat hyvin. Tarhassa eikä laitumella emme ole olleet juuri ollenkaan, koska tällä sataa melkein jatkuvasti tai on kylmä. Muutamia kertoja jotkut pollet ovat päässeet lenkkeilyttämään Ponkua joskus. Tallista lähti viime viikonloppuna viimeinen oma tamma varsani Tähti ja oman varsani varsa  Lakriitsi. Eli olen jo mummo! Tai itse asiassa minulla on jo kaksi varsanvarsaa. Lakriitsin lisäksi Boika joka on Mynthonin varsa.  Mynthoni on vielä kantavana eikä varsaa ole vielä näkynyt. Fakta on vielä ihan alkutekijöissä omistajani sanoi. =) Nyt on vähän aikaa tässä tallissa ihan rauhallista ilman mitään ylimääräisiä häirikköjä. Ja minusta se on ihan mukavaakin.;D

T: Kirjoittaja Tytti sekä itse kirjoittaja.
(kun Tytti ei vielä osaa käyttää tietokonetta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kirjoittaa aina asiallisen kommentin!
Kiitokset sinulle :)